Carbon Force
Kolesa, avtomobili, smučarske palice in teniški loparji imajo nekaj skupnega – izkoriščajo prednosti naprednih lastnosti ogljika, saj je izjemno lahek in močan. Zveni kot popolna sestavina za stilsko oblikovanje las, kajne?
Odkar je Taft pred 60 leti predstavil prvi lak za lase na svetu, se je uveljavil kot ena najpomembnejših blagovnih znamk za oblikovanje trendovskih stilskih videzov. Linije izdelkov Taft ponujajo izjemen volumen, sijoč lesk, intenzivne barve in znamenito popolno obstojnost v vseh vremenskih pogojih. Razvite so posebej za individualne potrebe potrošnikov, pri tem pa jih spodbujajo, da izberejo linijo, ki je izdelana za njihove specifične potrebe. Široka paleta sprejev, lakov, pen, voskov, balzamov, gelov in drugih izdelkov za lase zagotavlja brezhibno in dolgotrajno obstojnost – in sanje o stilskem oblikovanju spremeni v resničnost. Zato ne preseneča, da je Taft vodilna blagovna znamka na področju stilskega oblikovanja v Evropi*.
Taft ni zgolj vodilna blagovna znamka pri stilskem oblikovanju, poleg tega na tržišče nenehno prinaša tudi nove spremembe in inovacije. Ker se potrebe potrošnikov nenehno spreminjajo, se tudi blagovna znamka vseskozi prilagaja in vnaša novosti v svoji široki paleti izdelkov. Zaposlenim ženskam v sodobnem času omogoča, da se same odločajo o svojem stilskem videzu in da postanejo to, kar si želijo. Nenazadnje si vse ženske zaslužijo čudovit videz ob vseh priložnostih, tudi ko je čas ključnega pomena.
*Vir: Nielsen, Eurobrand Shares Hairstyling, YTD JA 2018