Samozavestna, dobro oblikovana poslovna ženska sedi v zasebnem letalu in si vije lase
Najlepši izbor |

Nova podoba izdelkov blagovne znamke Taft

Ker se Taft ponaša z novim videzom, izboljšano formulo in prenovljeno embalažo, smo se odločili, da si celotna blagovna znamka zasluži preobrazbo. To vključuje tudi ikonične oglase, ki smo jih za vas oblikovali skozi desetletja. V njih so vedno nastopale neodvisne in glamurozne poslovne ženske z razkošnimi pričeskami – kot najlepši dokaz za izjemne stilske lastnosti laka za lase Taft, ki poskrbi za popolno obstojnost pričeske v vseh vremenskih razmerah. S to prepoznavno kampanjo smo želeli dokazati, da je Taft sinonim za uspešne ženske, ki se znajo postaviti zase, kar velja tudi v današnjem času.

Taft lak za lase v ospredju z zasebnim curkom v ozadju
© Schwarzkopf

Z lakom za lase Taft bodo lasje na svojem mestu

Za močne in samozavestne ženske nekoč in danes

Taft pooseblja – in je vedno poosebljal – opolnomočenje žensk. V preteklih desetletjih je znamka Taft to vedno znova dokazovala z oglasi, v katerih so nastopale vplivne in uspešne poslovne ženske z urejenimi pričeskami, ki so potovale po vsem svetu. Glavno sporočilo je bilo, da ženske lahko počnejo oziroma postanejo vse, kar želijo. To je bilo še posebej močno sporočilo v 80. letih prejšnjega stoletja, ko se je od njih pogosto pričakovalo, da ostanejo doma in postavijo kariero na stranski tir ali pa se ji preprosto odpovedo. 

Zgodovina preobrazb


V teh oglasih, ki smo jih ustvarjali več desetletij, so bile v ospredju močne ženske, po katerih smo se zgledovali. Med njimi sta bili tudi nemški supermanekenki Heidi Klum in Toni Garrn.


V 80. so bile zelo priljubljene razkošne pričeske, ki so poosebljale pojem ženske z visokimi ambicijami. Da bi pričeska ostala tako bujna, je bilo potrebno veliko laka za lase, zato da je vse ostalo zabetonirano in na svojem mestu.

Taft danes

Popolnoma oblikovana podjetnica pred vkrcanjem pozira na letalskih stopnicah
© Schwarzkopf

Opolnomočenje žensk je točno to, kar Taft pooseblja v največji meri

Stilsko oblikovanje v novem oglasu za Taft niti najmanj ne spominja več na dosledno urejeno pričesko izpred nekaj desetletij, ko je bil vsak las na svojem mestu. Tudi v sodobnem oglasu je v ospredju močna in uspešna ženska, ki se na primer z zasebnim letalom poda proti novim poslovnim izzivom, pa vendar je vse skupaj obarvano s kančkom humorja. Dama se je odločila za popoln videz, vendar je pozabila na pričesko, ki ni niti malo urejena – velika napaka. Zaradi dežja je vsa premočena, lasje so skuštrani, kot bi bila na zabavi za noč čarovnic, nato pa še žarki popoldanskega sonca, ki posijejo na vlažne lase – temu bi res lahko rekli slab dan za pričesko. Huje sploh ne bi moglo biti! Če bi uporabila Taft, se to ne bi zgodilo! Nauk te zgodbe je: neurejena pričeska ni rešitev. Laki za lase Taft vsebujejo formulo All Weather Proof, ki zagotavlja izjemno obstojnost pričeske do tri dni, ne glede na vremenske razmere. Formula nudi popolno zaščito pred vlago, naelektrenostjo in umazanijo. Ko je vaša pričeska z izdelki Taft urejena do potankosti, imate eno skrb manj in pripravljeni ste na vse izzive, ki jih ponuja običajen poslovni vsakdan.

Odkrijte: