Schwarzkopf praznuje 120 let
Najlepši izbor | Schwarzkopf praznuje 120 let

Schwarzkopf: 120 let inovacij

Prvi šampon, prvi lak za lase, barve za lase, ki so znane po celem svetu, in novo pojmovanje lepote, ki se popolnoma razlikuje od drugih: Zgodbo Schwarzkopfa so oblikovale inovacije. 120 let podjetja Schwarzkopf je 120 let strastne predanosti individualnosti, kreativnosti, modi in duhu našega časa.

Majhna drogerija Hansa Schwarzkopfa v Berlinu.

Uspešna zgodba Schwarzkopfa se je začela za to izložbo.

Vse se je začelo pred 120 leti z majhno drogerijo v Berlinu: Hans Schwarzkopf je patentiral prve izdelke za nego las, ki so bili kmalu iskani po celem svetu. Danes je Schwarzkopf v lasti družbe Henkel – in je ena najbolj uspešnih blagovnih znamk na svetovnem trgu. Inovacije na področju nege las, oblikovanja pričesk in barv za lase so pionirske. Gre za več kot le izdelke: Gre za edinstveno lepoto, dobro počutje in izražanje najboljše različice samega sebe – z neomejenimi možnostmi. Pridružite se Schwarzkopfu pri obujanju spominov! 

Fotografija Hansa Schwarzkopfa.

1898

Hans Schwarzkopf, lekarnar in farmacevt, odpre trgovino z barvami, zdravili in parfumi v ulici Passauer Straße v predelu Charlottenburga v Berlinu. Je pričakoval, da bo ta trgovina postala temelj enega najpomembnejših podjetij za nego las na svetu?

Prvi Schwarzkopfov šampon.

1903

Prva inovacija se zgodi nedolgo zatem: Hans Schwarzkopf na trgu predstavi šampon v prahu. Ena vrečka stane 20 nemških 'pfennigov' (centov) in se raztopi v vodi. Takoj postane bolj priljubljen kot trdo milo za lase, ki so go uporabljali v tistem času. Šampon s prepoznavno silhueto črne glave je od samega začetka deležen izjemnega uspeha.
 

Stekleničke s prvim šamponom za umivanje las blagovne znamke Schwarzkopf.

1927

Naslednji podvig Schwarzkopfa je predstavitev prvih tekočih šamponov za lase na evropskem trgu.


 

1933
Sledi prvi šampon za lase na svetu brez mila in alkalnih sredstev. Onalkal velja za predhodnika vseh sodobnih šamponov. Poleg izdelkov za nego las ponudbo dopolnijo še izdelki za trajno kodranje las. 

Fotografija prvega Schwarzkopfovega izdelka za hladno trajno.

1947

Z Onalthermo Schwarzkopf na nemškem trgu predstavi prvo hladno trajno. Onaltherma omogoči trajne kodre brez potrebe po segrevanju navijalk na skoraj 100 stopinj. Hkrati Poly Color predstavi barvo za lase za končne potrošnike.
 

Prvi kremni šampon Schauma blagovne znamke Schwarzkopf.

1949

Schwarzkopf na nemškem trgu predstavi izdelek Schauma Creme-Schaumpon v tubi. Z velikim uspehom. Blagovna znamka Schauma prevzame vodilni položaj v Zahodni Nemčiji – in zgradi temelje za množični trg za šampone v Nemčiji.

Prvi lak za lase Taft blagovne znamke Schwarzkopf.

1955

Ženskam se ni več treba bati vetra ali slabega vremena, ker Taft ponuja prvo ”tekočo mrežo” za lase. V državi, ki je praznovala povojni Wirtschaftswunder (gospodarski čudež), se uveljavi nov nemški glagol ”taften”, ki pomeni ”popršiti z lakom za lase”.

1968
Schwarzkopf na tržišču predstavi barvne šampone za lase Palette. Barve blagovne znamke Palette so še vedno na voljo in potrošnikom in tudi v sodobnem času zagotavljajo izjemno tehnološko odličnost na področju barv za lase.


1974
Na tržišču se predstavi Schwarzkopfova metoda – nov sistematični koncept trajnega kodranja las, ki združuje svetovanje, tehnologijo in strokovno izobraževanje.


1987
Okolju prijazno: Schwarzkopf je prvi mednarodni proizvajalec kozmetike, ki se odzove na družbeno pomembne teme, kot je trajnostni razvoj. Pri laku za lase Drei Wetter Taft se začne uporabljati potisni plin brez CFC.
 

Henklov logotip.

1995

Koncern Henkel s sedežem v Düsseldorfu prevzame podjetje Schwarzkopf in postane eden od vodilnih ponudnikov izdelkov za nego las v Evropi.
 

Prva barva za lase blagovne znamke Schwarzkopf.

1998

Seveda je Schwarzkopf praznoval svoj 100. rojstni dan s še enim inovativnim izdelkom: Re-Nature je prva repigmentacijska barva za sive lase. Posebna formula lasem povrne naravno barvo, kakor hitro pride v stik s kisikom v zraku.
 

Logotip nove blagovne znamke got2b.

2004

Evropski trg spozna got2b – mlado blagovno znamko, ki se spozna na ulične stilske trende.

2007
Armin Morbach oblikuje nove Schwarzkopfove pričeske. Strokovnjak za lase spremeni moderne trendovske stile v pričeske za običajen dan, ki so obenem glamurozne in moderne. Schwarzkopfove pričeske scensko upodobijo mednarodno uveljavljeni fotografi, med njimi tudi Patrick Demarcheliera.
 

Logotip dobrodelne iniciative Million Chances, ki jo organizira Schwarzkopf.

2016
Glas za ženske: Schwarzkopf napove dobrodelno iniciativo ”Milijon priložnosti”. Skupaj z lokalnimi in mednarodnimi humanitarnimi organizacijami Schwarzkopf pripravlja projekte, ki podpirajo dekleta in ženske po vsem svetu pri oblikovanju uspešnega poslovnega življenja in razvoju lastne prihodnosti.
 

Schwarzkopfova barva za lase ColorExpert.

2017
Schwarzkopf prinaša najnovejše trende na področju nege las neposredno iz frizerskega salona v vaš dom: ColorExpert združuje vznemirljive barve za lase z intenzivno nego. Tehnologija OMEGAPLEX® varuje mikrovezi med lasnimi vlakni v treh stopnjah – tudi pri pobarvanih laseh. Rezultati so sijoče barve in čudovito negovani lasje.

Schwarzkopf praznuje 120 let

2018
Schwarzkopf spodbuja inovacija: Da bi obeležili svoj 120. rojstni dan, blagovna znamka praznuje edinstveno lepoto s kampanjo #createyourstyle, ki predstavlja odmik od lepotnih idealov ali modnih trendov. V ospredju so raznolikost, avtentičnost in samozavest. Najbolj pomembno je, da je stilsko oblikovanje pričesk zabavno. Schwarzkopf želi še naprej prispevati k temu.
 

Odkrijte: